Discot...

Var väl som de var, kunde varit roligare. Vi var dock inte många, kan räkna alla mellan 13-15 år på rak arm, de var: Jag,Hanna,Anzo,Amanda,Neea,Ad,Pierre,Robin,Nisse och Alex.Tror iafl att de bara var vi, var iafl dom jag såg. Jag var ändå mest med Warg,Rille,Linnea och Kim, fast jag ver typ ändå själv xD Aja, Hoppas ni hade en trevlig fredag iafl ^....^
Nu sitter man hemma hos morsan och hör på hunden's klago tjut medans morsan är på fest -.-' .. OCh man är ju såklart själv... Aja, får fortsätta tänka på "dig" :] . Nog för att det inte gör de bättre men ... :P 

 
Får man aldrig känna sig älskad?

Det får ni svar på efter reklamen ;P


 


 

Kram<3



P.s

Jag älskar honom mer än något annat på jorden! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0