NightFlight och lite annat!

Hejsan hoppsan!
Hoppas ni mår bra. Själv e man väl lite smått trött efter i fredags ;P Spenderade kvällen på Nightflight med Honda och Lexus och Idah lite då och då :) Vi var även med Sara och My fram till typ tio halv elva för då drog dom :/ Vi hade svin roligt :D Sen så träffade vi en jätte gullig kille :] Han var sötare än socker :] Hans namn kommer jag dock inte nämna :] vem vet, du kanske vet vem du är ;) Sen så var en annan person där som vi inte trodde skulle komma. Så då blev vi int ba lite paff, från början vare ba en kille som liknade honom men sen kom orginalet och ja ba: omg, kolla där! *peka på honom lite gran* . Honda föll nästan av stolen :O . Ojojoj. Aja, jag gjorde även två sugmärken på Jennifer eftersom att hon bad om de <____< Och jag tyckte för en gångs skull att jag såg ganska bra ut (A) Sen så drog vi kl 01:00 tillbaka hit. Igår gjorde jag inte så mkt. Hjälpte till här hemma för att visa hur gammal jag egentligen är (A) . Och för bara några timmar sedan hade jag hur kul som helst med Morsan,Anne-Lie,Sandra och Cissi. Men sen drog dom på sommarfest för att kolla på Krutov. Så nu sitter man här själv :( och har videosamtal med Lexus :) De e nice *stolt* :) Men nu orkar jag inte skriva mer.Ska orka vara vaken till's morsan och Anne-Lie kommer hem ;)

Kraam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0