Ska skriva mer!

Förlåt för att jag inte skriver så mkt, men antingen har jag inte till gång till dator eller så är jag upptagen med annat! Från och med nu kommer jag dock ha till gång till dator typ jämt eftersom att nu har jag egen bärbar (A)  Aja, jag ska skriva mer de lovar jag!

Och mitt förra inlägg handlar inte om killen jag älskar! Det handlar om en annan! Jag kommer aldrig kunna skriva något sådant om honom! Det går inte. Och alla gånger jag försökt beskriva honom med ord har jag blivit stum. Han är obeskrivlig och jag älskar honom. Det kommer jag alltid att göra! Det finns ingen i hela världen som någonsin kommer kunna ta hans plats. Även om det aldrig kommer att bli vi(eftersom att jag redan vet det) kommer han alltid ta upp 3 fjärdedelar av mitt hjärta! Och han tar upp hela min själ! Pratar jag inte om honom tänker jag på honom. Ser jag honom inte, dagdrömmer jag om honom. Jag slår vad om att jag drömmer om honom på nätterna också! Men om ni kan, varsågod och försök få mig att glömma honom. Det vore nog bra för mig.

Men nu ska jag skriva lite mer om vad som hänt. Jag har varit sjuk vilket som inte var så trevligt, om man inte räknar med att jag kunde ligga och se på film hela dan. Morsan har fyllt år, och de var rätt roligt eftersom att jag fick vara med min lillkusin Emil värsta gullplutten<3. Jag har även haft tid att faktiskt prata med min moster vilket som var rätt så jätte trevligt. Emil tyckte dock att jag såg bättre ut upp och ner, ända tills han fick sina glasögon. Tycker synd om pojken, han är 8 månader och måste ha glasögon. Stackars liten<3. Det värker i min näspercing och det är inte mysigt kan jag ju bara säga. Jag har skaffat facebook, fast det suger, men ändå Hannes ville att jag skulle skaffa det så då gjorde ja de för hans skull. På morsans födelsedag fick hon en blå bild tårta med en Pontiac Firebird på, som hon såklart inte ville att vi skulle skära i, men ett måste är ett måste! Vad jag ska göra såhär i helgen vet jag inte, inget speciellt iafl, sen är de ju skola igen, lite fritid sen kåken ^^ har även några prov i veckan, kommer även få lov att göra matteprovet som jag missade när jag var sjuk. Ajdå! Aja, ska inte ta upp så mkt mer av er fitid ;P

Kanske kommer en bild på en Pontiac Firebird någon annan gång ;)

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0