Emilijah

Saknar<3EmiliaEriksson<3
De känns som om du inte vill vara med mig mer.Och om de är så måste du berätta så att jag slipper bli ledsen sen. Vad har egentligen hänt mellan oss? Jag saknar dig så otroligt mkt, jag saknar tiden med dig, tiden då de var du och jag, kommer du ihåg den? Alla de soliga sommar dagar och nätter som vi spenderat tillsammans, dom kallar vintrarna då vi lekte Silver och Gold? Finns dom fär någonstans? Jag saknar den tiden otroligt mkt, tiden då du och jag var barnsliga och lekte,hoppade hopprep,torterade krypen med skalpel, dagarna vi var ute och cyklade. Jag saknar tiden då vi spelade kort om nätterna och låg och pratade, dagarna vi fnissade åt allt som kom och gick, helgerna jag nästan bodde hos dig, dagarna vi åkte till stranden, vintrarna vi åkte skridskor. Vi bråkade kanske väldigt mkt men de gjorde bara att vi kom varandra närmare. Jag saknar alla stunder med dig otroligt mkt. Det känns dock som om du byter ut mig mot Neea. Och de e ganska jobbigt, jag kanske inte visar att jag saknar dig sådär jätte mkt men du har ju nästan inte tid längre, du verkar fullt upptagen med andra. JAg saknar den tiden då livet lekte och var underbart. Du fick mig alltid att må bra om jag var deppig och du höll alltid mitt mod uppe. Du var min första vän när jag flyttade hit, de var dig jag litade på, de var dig jag helst av allt ville vara med, de va dig som jag inte klarade av att vara ovän med i mer än en kvart. Haha, jag vet inte vad jag gör om du lämnar mig, du är en av dom mest värdefulla personerna som ligger mig tätt intill hjärtat. Dig har jag alltid kunnat söka tröst hos och de vill jag fortfarande kunna göra, du med dina visa ordspråk som du alltid har till hands när jag e ledsen, och när du inte har något så ber du om förlåt, de e rätt gulligt. Jag kanske är jobbig som hänger efter dig och Neea hela tiden men jag har ju ingen annan i klassen att vara med, och jag vågar inte vara själv, Monica och ni sa att vi skulle hjälpas åt med att få dom andra tjejerna att ge mig en chans men det känns som om ni glömt det. Emmi, du ska veta att jag saknar dig så otroligt mkt och jag vill verkligen att vi hittar tbx till varandra som förut, de kanske är liten chans beroende på om du vill eller inte. Men jag hoppas att du vill. Saknar dig så otroligt mkt. Älskar dig gumman lämna mig inte!!! <3 (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0